Aika menee aivan älyttömän nopeasti. Yli vuosi sitten olen tänne viimeksi ajatuksiani kertoillut ja nyt kun mietin mennyttä vuotta taaksepäin niin huomaan että olen yhä täsmälleen samassa tilanteessa kuin silloinkin. Tietysti paljon on tapahtunut. Mutta parisuhteen osalta, josta tänne olen vuodattanut on edelleen samassa pisteessä kuin ennenkin. Olemme kyllä puhuneet asioista ja sopineet että eroamme jos/ kun taas kaikki alkaa mättää. Lupasimme kumpikin yrittää, mutta omasta mielestäni se on vaan ajan kysymys milloin eroamme. Olen miettinyt paljon syitä miksi pysyä suhteessa ja miksi erota. Viimeksi viime vkonloppuna joku kehui kuinka kaunis tyttöystävä minulla on ja niinhän se on. Kaunis hän on, mutta se ei ole tärkeää. Tärkeämpää minulle on läheisyys, arvostus, yhteiset unelmat ja toiveet tulevaisuudelta ja onnellisuus.


Pohdinta jatkuu.

Tän hetken ykkösbiisi joka soi kokoajan päässä: Standing on the rooftops everybody scream your heart out..!

Päivittelen tätä "päiväkirjaani" nyt useammin. Lupaan.. Ja ulkoasun muutan kun ehdin. Siitä tulee hieno.