Aamulla kun ajelin töihin näin tiellä hienon, harmaan ja kiiltävän Volvon, jonka pelkääjän puolen oveen oli spreiattu isolla homo. Mitäköhän sen kuski oli tehnyt ansaitakseen moisen kunnian. Toivottavasti se oli huomannut sen. Jos se oli mennyt suoraan kuskin puolelta vaan sisään niin se ei välttämättä edes tiennyt että se ajoi homoautoa. Huvittavaa.

Viime vkonloppuna eräs neitokainen flirttaili avoimesti mulle baarissa, jossa oltiin juhlien jatkoilla. Jotenkin se oli imartelevaa. Olin avokkini kanssa liikenteessä joten vastasin katseisiin vaan kohteliaasti hymyillen.. Sillä hetkellä olisi tehnyt mieli kyllä tutustua lisää. Olen yleensä aika ehdoton kaiken flirttailun suhteen. Kohtelias  olen aina, mutta jos olen onnellisesti varattu niin kerron sen kyllä heti ettei mitään erehtymisvaaraa ole kellään. Ja kun suhde on hyvällä mallilla niin en tekisi mitään mikä voisi sitä vahingoittaa. Mutta nyt viikonloppuna kiusaus oli suuri. Toivoin vielä sunnuntai aamuna että saisin jotenkin kontaktin tähän Liisaan.. No joo. Ehkä tästäkin pitäisi vetää jotain johtopäätöksiä.