Noniin, nyt tämä alkaa. Ajatusten purkaminen muiden iloksi.. Todennäköisesti kuitenkin vain omaksi purkautumiskanavaksi. Asiat mitkä päässäni pyörivät liittyvät suhteeseeni joka tällä hetkellä ei ole parhaimmassa iskussaan. Taustatiedoksi se että olemme seurustelleet avopuolisoni kanssa n.puolitoista vuotta ja asuneet yhdessä puoli vuotta. Yhteenmuuton jälkeen suhde on muuttunut huomattavasti. Niinhän ne aina tekevät, mutta meillä vain huonompaan suuntaan.

Tällä hetkellä eniten mieltäni painaa läheisyyden puute. Yleensä asiasta valittavat ymmärtääkseni naiset, mutta meidän tapauksessamme se olen minä joka ei saa juurikaan huomiota. Minusta fyysinen läheisyys on tärkeä osa parisuhdetta. Mielestäni kumppania pitäisi suukotella ja halia ja pitää hyvänä päivittäin ilman erityistä syytä siihen. Minä suutelen vähintään illalla ja aamulla ja aina kun eroamme, mutta minusta tuntuu että avopuolisolleni ne se on samantekevää. Hän ei juuri koskaan tule suutelemaan oma-aloitteisesti tai muutenkaan tunne tarvetta kosketella minua. Seksiäharrastamme pelkästään minun aloitteestani. Ennen yhteenmuuttoa harrastimme sitä väh. 2 kertaa viikossa kun olimme yleensä viikonloput yhdessä. Nyt enää ehkä 2 kertaa kuukaudessa. Olemme kummatkin vielä suht nuoria (26&31) ja mielestäni seksiä voisi harrastaa ainakin 3 kertaa viikossa kun yhdessä asutaan. Emme ole juuri koskaan jutelleet seksistä, mutta nyt siitä on alettava keskustelemaan koska asia todella häiritsee minua. Tyttöystäväni on pidättyväisempi seksin suhteen kuin minä eikä ehkä ole tehnyt samoja asioita kuin minä ja tottunut niihin. Alastomuus ei myöskään ole luonnollinen asia hänelle. Hän peittelee kaunista kehoaan ihan turhaan vaikka kerron hänelle kuinka kaunista katseltavaa hän on.

Toivon että saamme suhteemme ja seksielämämme taas toimimaan. Olen mies parhaassa iässä enkä halua että suhteemme kariutuu siihen että nainen ei kaipaa läheisyyttä ja seksiä.

Noniin, tällä lähdemme liikkeelle.. Ensi kerralla ehkä jotain muuta, tai sitten tätä samaa..